14 תשובות
גדלתי פה
זאת הסביבה שבה גדלתי.
כאן המשפחה שלי חיה.
כאן השפה שלי מדוברת.
כאן אני יותר בטוחה.
זה המקום שבמשך 2000 שנה בגלות היהודים התפללו 3 פעמים ביום לחזור אליו.
זאת המדינה היחידה שלי.
כאן המשפחה שלי חיה.
כאן השפה שלי מדוברת.
כאן אני יותר בטוחה.
זה המקום שבמשך 2000 שנה בגלות היהודים התפללו 3 פעמים ביום לחזור אליו.
זאת המדינה היחידה שלי.
שזאת מדינת היהודים
אנונימית
אני רגילה לאנשים, למקומות ולשפה
ישראל היא מדינה מאוד מפותחת לידיעתך וגם אם יש לה מגרעות כלשהן כמו לכל מדינה בעולם היא המדינה הכי בטוחה לעם שלנו שכאן אנחנו רוב ולא מיעוט
המשפחה שלי פה זה המקום שבו נולדתי.
למרות שאני לא יודעת לענות על אם אני אעבור לחול בהמשך החיים שלי
למרות שאני לא יודעת לענות על אם אני אעבור לחול בהמשך החיים שלי
קודם כל אל תמעיט מערכה של ישראל, גם מדינת ישראל היא מדינה מפותחת.
דבר שני, אפשר בכיף לעבור, אבל אז אתה מתרחק מהזהות שלך, ופוגש תרבות חדשה של לרוב אנשים קרי רוח ולא מסבירי פנים..
וזה סבבה אם אתה מחפש לחיות בזול, אבל כנראה שתסבול מאנטישמיות או שילדיך יסבלו מאנטישמיות בבית הספר.
וחוץ מזה, יש משהו מיוחד בארץ ישראל שמשאיר אותי פה. האדמה הזו חשובה ואזור לוותר עליה
דבר שני, אפשר בכיף לעבור, אבל אז אתה מתרחק מהזהות שלך, ופוגש תרבות חדשה של לרוב אנשים קרי רוח ולא מסבירי פנים..
וזה סבבה אם אתה מחפש לחיות בזול, אבל כנראה שתסבול מאנטישמיות או שילדיך יסבלו מאנטישמיות בבית הספר.
וחוץ מזה, יש משהו מיוחד בארץ ישראל שמשאיר אותי פה. האדמה הזו חשובה ואזור לוותר עליה
כי התרגלתי.
אני מרגישה פה יותר ביטחון אם זה בדיבור או בניווטים במקומות שאני לא מכירה, יותר נוח לי
אני מרגישה פה יותר ביטחון אם זה בדיבור או בניווטים במקומות שאני לא מכירה, יותר נוח לי
כי זה לא כזה פשוט
במיוחד כרגע שאנחנו עדיין ילדים, ומעבר לזה גדלנו פה,חונכנו פה וכל החיים שלנו נמצאים פה
במיוחד כרגע שאנחנו עדיין ילדים, ומעבר לזה גדלנו פה,חונכנו פה וכל החיים שלנו נמצאים פה
בדיוק היום שאלתי שאלה כזאת.
אחרי עשרות תשובות.
אני אסכם, "החום של האנשים והמגוון תרבויות". אין שום סיבה הגיונית להעדיף את ישראל על פני מדינות נורמליות אחרות.
מדינת ישראל היא מדינה כושלת, הגיע הזמן להגיד את זה.
לא אכנס יותר מידי לפרטים. בקיצור ישראל מקום 40+ במדד השחיטות.
מקום 50+ בכלכלה פתוחה.
ועוד המון שטויות.
לא רואים פה בשיט את המיסים במדינה הזאת, משלמים המון אבל המון מס ולא מקבלים כמעט כלום בתמורה.
יש מקומות במדינה במלחמה מתמדת, זה נוראי.
אנשים נרצחים סתם, איפה נשמע על זה? (תוציא את ארה"ב הם משוגעים).
אחרי עשרות תשובות.
אני אסכם, "החום של האנשים והמגוון תרבויות". אין שום סיבה הגיונית להעדיף את ישראל על פני מדינות נורמליות אחרות.
מדינת ישראל היא מדינה כושלת, הגיע הזמן להגיד את זה.
לא אכנס יותר מידי לפרטים. בקיצור ישראל מקום 40+ במדד השחיטות.
מקום 50+ בכלכלה פתוחה.
ועוד המון שטויות.
לא רואים פה בשיט את המיסים במדינה הזאת, משלמים המון אבל המון מס ולא מקבלים כמעט כלום בתמורה.
יש מקומות במדינה במלחמה מתמדת, זה נוראי.
אנשים נרצחים סתם, איפה נשמע על זה? (תוציא את ארה"ב הם משוגעים).
malboro.
ישראל זאת המדינה הכי מסוכנת ליהודים, עובדתית נרצחים פה הכי הרבה יהודים על רקע אנטישמי באחוזים.
יש פה טילים על הדרום, לפעמים על המרכז. מתוח בצפון. יש מקומות שאתה צריך לפחד להיכנס אליהם במדינה שלך כי אתה יהודי, לא בגלל שזה מקום גרוע.
ישראל זאת המדינה הכי מסוכנת ליהודים, עובדתית נרצחים פה הכי הרבה יהודים על רקע אנטישמי באחוזים.
יש פה טילים על הדרום, לפעמים על המרכז. מתוח בצפון. יש מקומות שאתה צריך לפחד להיכנס אליהם במדינה שלך כי אתה יהודי, לא בגלל שזה מקום גרוע.
שואל השאלה:
אני יותר שואלת לגבי כאלה שיש להם אופציה. ברור שלרוב הישראלים אין אופציה.
אני יותר שואלת לגבי כאלה שיש להם אופציה. ברור שלרוב הישראלים אין אופציה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה נכון שישראל מסוכנת ליהודים יותר מאשר הרבה מקומות אחרים במערב.
ופה יש הרבה יותר כפייה דתית על יהודים.
והיחס לנשים יהודיות הוא בפער יותר גרוע מאשר בצפון אירופה למשל.
יש לכן פה פחות זכויות בעקרון.
זה נכון שישראל מסוכנת ליהודים יותר מאשר הרבה מקומות אחרים במערב.
ופה יש הרבה יותר כפייה דתית על יהודים.
והיחס לנשים יהודיות הוא בפער יותר גרוע מאשר בצפון אירופה למשל.
יש לכן פה פחות זכויות בעקרון.
אנונימית
אני ממש שונא את המדינה היא גרועה בגלל זה עברתי לניגריה אבל שם לא טוב אפילו אפגניסטן עדיף ישראל היא המדינה הכי גרועה אחרי חלק מהמדינות באפריקה ובאסיה עדיף לעבור לאירופה או לאמריקה באמת מדינה עם הכי הרבה צפיפות אוכלוסין והכי יקרה בעולם ואיכות חיים נמוכה מאוד.
באותו הנושא: