8 תשובות
כלום שיעשו מה שטוב להם
שיעשו מה שבאלהם בחיים מה הם עושים לי רע?
כלום, שיעשו מה שטוב להם
לא מתחברת.
מוזרים
שיעשו מה שטוב להם, רציני, זה כמו שמישהו יבוא ויגיד לי "את לובשת מכנסיים, זה רק לבנים"
עם אישה יכולה ללבוש מכנס גבר יכול ללבוש שמלה
עם אישה יכולה ללבוש מכנס גבר יכול ללבוש שמלה
לא מתחבר לזה כמו שאני לא מתחבר לחלק מהסגנונות לבוש אבל בתכלס לא אכפת לי, שיעשה מה שבא לו
^^ אגב חצאיות הומצאו בכלל לגברים
באותו הנושא: