6 תשובות
זה יפגע, ויקח לה זמן לסלוח. יכול להיות שהיא לעולם לא תסלח, כי אנשים לא אוהבים לומר למישהו אחר צדקת.
עשית מאוד נכון ואני מקווה שהם ישאירו את זה אנונימי ואז היא בכלל לא תדע
יש גם עמותת ערן שאת יכולה לפנות אליהם לראות מה הם יציעו
הלוואי עלי חברים כמוך
יש גם עמותת ערן שאת יכולה לפנות אליהם לראות מה הם יציעו
הלוואי עלי חברים כמוך
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
כל הכבוד. בעתיד היא תראה את זה שבאת לטובתה.
כרגע תנסו להעביר את זה לגורם חיצוני יותר ותנסי לדבר איתה ותראי לה אהבה
כרגע תנסו להעביר את זה לגורם חיצוני יותר ותנסי לדבר איתה ותראי לה אהבה
אנונימית
עשית את הדבר הנכון למרות שזה קשה כל כך
גאה בך!
תחפרי על זה ליועצת
שיטפלו בילדה!! היא צריכה את זה!
גאה בך!
תחפרי על זה ליועצת
שיטפלו בילדה!! היא צריכה את זה!
זה יפגע באמון שלה והיא חד משמעית תכעס, אבל בדיעבד היא תודה לך
באותו הנושא: