6 תשובות
אם אתה עייף אז לך לישון ואם לא אז להישאר ער
שואל השאלה:
^^תודה
אנונימי
ללכת לישון
שואל השאלה:
לא להבריז אני לא כזה שמבריז כי אני חנון אפס
אנונימי
ללכת לישון למרות הכל
לילה טוב
אם אין לך משהו חשוב בבית ספר מחר הייתי מבריז ומשלים שעות שינה במקומך, תאמת
אנונימי
באותו הנושא: