6 תשובות
מה שמרגיש לך?
אם זה לא בשרי או חלבי אני לא חושבת שזה כזה עניין, לדעתי תחכה לבוקר או משהו
לא חושבת שצריך לרוץ למיון על זה
מקסימום יהיה לך קצת כאבי בטן ואולי תשלשל
פשוט שים לב ואם פתאום אתה מרגיש חולשה, סחרחורות או לפני עילפון תסע למוקד רפןאי
לא יודעת אם מיון אבל לא יודעת תנסי להוריד את זה בשירותים או להקיא אם תרגשי שאת צריכה
איזה ממרח זה?
הכל בסדר
אני מאמינה שאם זה ממרח לא אכלת כמות מאוד מאוד גדולה ככה שגם אם זה לא טוב לאכול את זה, אני לא חושבת שתהיה לזה השפעה יותר מידי.
בכל מקרה אם את מרגישה לא טוב אז כדאי לפנות לרופא
עכשיו שמתי לב שאתה אנונימי ולא אנונימית סליחה
תסכל מה רשום על האריזה.
"מומלץ לאכול לפני"
או "אסור/אין לאכול אחרי"?
אם הראשון הכל בסדר.
אם השני פחות.