4 תשובות
צה"ל זה מערכת מאוד בעייתית לבריאות הנפש
שאלה טובה
כי זאת מערכת קשה וזה לא מתאים לכולם וזה קשוח מאוד וצריך ללכת לפי החוקים אחרת הולכים לכלא ולא לכולם יש כוח לזה אחרי כל כך הרבה שנים במערכת החינוך וגם שוב זאת לא מערכת שמתאימה לכולם
אנונימי
מסגרת קשה מאוד ובעייתית שלא מתאימה לכולם
הרוב מסיבות נפשיות, שלא מתאימים למסגרת, ויש כאלה שלא רוצים לשרת מטעמי מצפון, לא מוכנים להיכנס למסגרת שכביכול "מעודדת" מלחמה (זה לא באמת מעודדת אבל נראלי שהבנת)
אם זאת, רוב אלו שלא משרתים מטעמי מצפון ואלה שמסיבות נפשיות שמסוגלים לכך בדרכלל הולכים למסגרות של שירות לאומי ואחרות. כלומר, יש רצון לתרום למדינה אבל לא בהכרח במסגרת הצבאית
הרוב מסיבות נפשיות, שלא מתאימים למסגרת, ויש כאלה שלא רוצים לשרת מטעמי מצפון, לא מוכנים להיכנס למסגרת שכביכול "מעודדת" מלחמה (זה לא באמת מעודדת אבל נראלי שהבנת)
אם זאת, רוב אלו שלא משרתים מטעמי מצפון ואלה שמסיבות נפשיות שמסוגלים לכך בדרכלל הולכים למסגרות של שירות לאומי ואחרות. כלומר, יש רצון לתרום למדינה אבל לא בהכרח במסגרת הצבאית
באותו הנושא: