7 תשובות
איך זה להיות היחידה הכי גרוע בחטיבת הקומנדו?
למה אתה אומר שאתה מאגוז
לא הייתי שואל אותו,הייתי מודה לו
z
זה לא מסווג. מותר לו.
אני לוחם משוחרר מדובדבן.
יש הבדל בין משוחרר לבין חייל גם אני הייתי הקומנדו אבל אני לא בא וצועק את זה
בסדר הוא אנונימי.
מה גם אגוזניקים מסתובבים עם הסיכות על א'.
למרות שלרוב יוצאים על ב'.
אם הוא אלרגי לבוטנים, ואם כן אז איך הוא באגוז ולא חטף התקף?
אנונימי