11 תשובות
שואל השאלה:
אבל רזה שכדאי להשאר ככה או שכדאי לעלות קצת?
אנונימית
לפי דעתי תעלי איזה קילו או 2
אבל זהו
שואל השאלה:
חחח האמת שאני ממוצעת בגובה וגם אין לי כל כך מה לעשות עם הגובה. שאלתי יותר על המשקל :)
אנונימית
אני יודע רק אמרתי חחח
שואל השאלה:
תודה לכם :)
אנונימית
שואל השאלה:
חחח כן אני יודעת הכל טוב ;)
אנונימית
הכל בסדר את לא צריכה להשמין וכאלה ואת גם לא צריכה לחשוב על דברים כאלה. כבת אבל, אני יודעת שזה לא אפשרי להסתכל בראי ולא לראות גם פגמים בעצמך:(
תעלי לדעתי איזה שני קילו ומושלם
אנונימית
יחסית לגובה זה בסדר אבל את נמוכה יחסית לגיל...
מושלם ובריא