8 תשובות
לא בהכרח
אני קוראת לידידים טובים שלי בייב כל הזמן, באותה מידה עושה את זה לחברות שלי
כן תתחיל לפתח לה רגשות
אתה יודע שאפשר לרשום מחמאות גם בלא קטע של זוגיות?
לאו דווקא
לא בהכרח
אני קוראת לידידים שלי גם ככה לפעמים וזה הכי לא בקטע רומנטי
שואל השאלה:
לא יודע, קצת הלחיץ אותי האמת. מקווה שהיא לא רוצה אותי בקטע כזה
אנונימי
לא תמיד , גם אני כותבת ככה לפעמים או נגיד מאמי ועוד כאלה וזה סתם לאנשים