6 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם עזרתם לי ומה לעשות עם אין לי שיער חלק גלי ואני רוצה להפוך אותו לחלק בלי מחליקים איך לעשות את זה?
יש קישור לתסרוקות לבית ספר (באנגלית) זה קישור לערוץ ביוטיוב
וקישור איך להחליק את השיער בלי חימום (גם באנגלית)
ויש פן או במקום פן אפשר להשתמש במאוורר או קירור
הנה עוד קישור להחלקת שיער
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתם לי:-):-)<3
צמה לצד או צמה יפנית, לפזר את השיער מחליק או בייביליז.. לעשות בננה אבל נפוחה (הכי יפה ^_^ )
שיער חלק עם בננה, בייביליס, קוקו גבוהה\נמוך..
זהו אני לא חושבת שיש כ'כ הרבה אפשרויות בכל זאת זה רק בצפר..