19 תשובות
יש לזה שתי אופציות או שהוא חושבת שאת ממש חמודה או מוזרה
אבל תשלחי
שואל השאלה:
לא ארשום:/
אנונימית
לא תרשמי
שואל השאלה:
זה לא מוזר?
אנונימית
לא כל כך
אני לא הייתי שולחתזה קצת מוזר
אני הייתי מקבל הודעה כזאת בשמחה, רק אומר
אנונימי
שואל השאלה:
אוף נו
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי גם אני
אנונימית
זה באמת תלוי בבן אדם
הרבה דברים שנשים חושבות כמוזר גברים מוצאים כחמוד
אם יש לך ספק תשלחי בכל זאת
בסופו של דבר מדובר על חבר שלך, תרגישי בנוח איתו וחופשי להגיד מה שבאלך
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא חבר שלי, אנחנו יוצאים כבר תקופה
אנונימית
תקראי לזה איך שבא לך,
אני בטוח שהוא לא ישפוט אותך בכל מקרה ואם כבר יקבל את זה כמחמאה
אנונימי
שואל השאלה:
אוף מתלבטת רצח
אנונימית
אני תמיד שולחת לו את זה. בעצם שנינו שולחים אחד לשניה.
אוף, אני מתגעגעת לריח שלו..
אנונימית
מ
אנונימית
למה שתשלחי את זה, זה מוזר
לא ממש מוזר
תרשמי יותר כמו "נשאר עליי הריח שלך"
אנונימית