4 תשובות
אולי הוא דימם לך כי ישנת עליו?
בכל מקרה אני חיטאתי בהתחלה עם מי מלח, ואז רופאה ראתה את האיזור ואמרה לי לשים סינטומיצין (אנטיביוטיקה) וזה עזר,
ואם גם זה לא עוזר, תלכי למי שעשה לך ותשאלי מה עושים
אל תטפלי למשחה, תשאירי את הטיפול במי מלח פעמיים ביום אחרי שאת שוטפת את האזור במים חמימים
ותשטפי ידיים לפני!
הנפיחות תרד עם הזמן, מניסיון יש לי 7 פירסינגים
אני כל הזמן עוזר מים עם מלח
המון פעמים היתה לי אינפקציה בנזם ואפיךו קצת דם הייצי עושה מים ומלח וזה הספיק עבר מהר
שואל השאלה:
יש לי 17 פירסינגים וזה בחיים לא קרה לי
אנונימית