6 תשובות
גינגי זה מאוד יפה, במיוחד לנשים ^
שואל השאלה:
הוקאי אני ממש אוהבת גינגי וכבר שנה שבא לי לצבוע אזז
הוקאי אני ממש אוהבת גינגי וכבר שנה שבא לי לצבוע אזז
רגע זאת את שחימצנה את השיער לגינגי???
קיצר תצבעי, אולי לחום אדמוני כזה או לגוון כלשהו שכן יתחבר עם הגבות
קיצר תצבעי, אולי לחום אדמוני כזה או לגוון כלשהו שכן יתחבר עם הגבות
את יכולה לצבוע גם את הגבות, פשוט תצטרכי לחדש את זה בתדירות גבוהה יחסית תלוי בצמיחה שלך
כן כזה שקרוב לחום
גם לצבוע לחום אדמוני יהיה יפה
גם לצבוע לחום אדמוני יהיה יפה
מחמצנים קודם