17 תשובות
העלתי לסטורי
כן, למה לא?
הרי הולכים עם זה בים מול מאות אנשים, מה שונה מהאינסטגרם?
אנונימית
לא מעלה כלום
הלוואי
אין לי בעיה עם זה בעקרון אני פשוט לא מצטלמת בכללי
ללא
אני רוצה לסטורי אבל אני חסרת ביטחון לגבי הגוף שלי
כן