12 תשובות
לפי דעתי בננה
אני אומרת סגול
וואלה בסוף אני מוסיפה קצת כורכום ויוצא אש
אני אומר כתום
וגם פיתה דרוזית
לא הבנתי
אני תוהה אם זה הבעיות ראייה שלי או שמשהו לא מסתדר לי באמת בשאלה
וגם שווארמה אחלה
אני מעדיפה את חמש וסגול ביחד
שואל השאלה:
באמת שכל מי שזרם עם השאלה בן אדם איכותי