12 תשובות
לפי דעתי בננה
אני אומרת סגול
וואלה בסוף אני מוסיפה קצת כורכום ויוצא אש
אני אומר כתום
וגם פיתה דרוזית
יאמי
:]
לא הבנתי
אני תוהה אם זה הבעיות ראייה שלי או שמשהו לא מסתדר לי באמת בשאלה
וגם שווארמה אחלה
אני מעדיפה את חמש וסגול ביחד
שואל השאלה:
באמת שכל מי שזרם עם השאלה בן אדם איכותי
באמת שכל מי שזרם עם השאלה בן אדם איכותי
באותו הנושא: