6 תשובות
לישון
אולי יש לך שיעורה
לנוח ולעצום את העניים.
לעסות אותן עם קרח
אבל לך/י לרופא דחוף
לעסות אותן עם קרח
אבל לך/י לרופא דחוף
העין התנפחה?
אולי נכנס לך משהו לעין או שיש לך שעורה.
תתחילי בלשים תיון רטוב של תה ירוק על העין ותראי אם זה עוזר.
אם לא לכי למיון עיניים - לא בקטע להלחיץ אלא פשוט כדי שיבדקו שהכל בסדר
אולי נכנס לך משהו לעין או שיש לך שעורה.
תתחילי בלשים תיון רטוב של תה ירוק על העין ותראי אם זה עוזר.
אם לא לכי למיון עיניים - לא בקטע להלחיץ אלא פשוט כדי שיבדקו שהכל בסדר
קרם עיניים, גם לי זה קרה וזה היה ממש מיובש בעפעף
שואל השאלה:
אתמול עשיתי בייבי סיטר והיא רצתה לאפר אותי והמברשות שלה היו מלוכלכות אז אולי בגלל זה כואב לי?
אתמול עשיתי בייבי סיטר והיא רצתה לאפר אותי והמברשות שלה היו מלוכלכות אז אולי בגלל זה כואב לי?
באותו הנושא: