3 תשובות
לא להתייחס או לדבר איתה על זה
זה לא אמור להיות ככה
זה לא אמור להיות ככה
פשוט ללמוד להתעלם ולא לקחת ללב
בשבילך אני אומרת אפשר גם לנסות לשוחח על זה
בשבילך אני אומרת אפשר גם לנסות לשוחח על זה
אמא שלי גם מורידה לי את הביטחון אבל כוונה תנסי לדבר איתה (אני דיברתי עם אמא שלי וזה נגמר בבכי מצידי :))