73 תשובות
רק בריאות
לי זה היה מוריד..
אנונימית
מה מוריד כאן
זה שיש לו לב?
זה שיש לו לב?
אנונימי
זה מוזר מיצידך
סליחה זה מחשבותי
סליחה זה מחשבותי
ממש לא
מה למה חח זה חמוד האמת
זה מראה שיש להם קשר מיוחד והוא אוהב את המשפחה שלו
זה מראה שיש להם קשר מיוחד והוא אוהב את המשפחה שלו
אם כבר אז זה צריך להוריד לו שמוריד לך
או שירד לך על זה שירד לך
או שירד לך על זה שירד לך
אנונימי
לא, ממש לא.
את סתם קנאית.
את סתם קנאית.
לא הגיוני
ווטפ? לא ממש לא. למה לך אין סבתא וסבא? את לא אוהבת אותם?! הוא אוהב את המשפחה שלו מה את רוצה?! זה אף פעם לא מוזר לשים תמונה של המשפחה שלך!! זה מראה עד כמה הוא אוהב אותם.
להפך זה מעלה
זה יחסית מוזר שהוא שם את זב אבל לא לגיטימי שזה מה שהוריד לך ממנו.
זה אומר שיש לו לב
זה מעלה
זה מעלה
לא הגיוני בכלל
לא..
ממש לא, למה שזה שיוריד לך ממנו, זה הגיוני לגמרי שיש לו תמונה שלהם.
לא בכלל לא הגיומי
בכלל לא הגיוני
אם זה מוריד לך הבעיה היא אצלך
הוא הנסיך כאן
הוא הנסיך כאן
מה הבעיה בזה? להפך כבוד לסבא וסבתא ולמבוגרים בכללי צריך לעלות רק ומוזר שדבר כזה מוריד לך
מה? לא
הייתי אומר לך תתחתני איתו אבל מגיע לו טוב יותר
מה מוריד לעזאזל
אחח אין לך אלוהים באמת
אחח אין לך אלוהים באמת
האם הגיוני? כן, יכול להיות שאת אוהבת שהם שמים את החברים/תחביב/הערצה שלהם לפני המשפחה שלהם
לי אישית זה ממש לא היה מוריד
לי אישית זה ממש לא היה מוריד
אני יכול להבין שיש בזה משהו קצת לא ''גברי'' כפי שהמיינסטרים מגדיר גברי.
אבל בעומק העניין, זו הגבריות האמיתית.
תהיי מחוברת לעצמך באמת, ולדברים האמיתיים שאת מחפשת בבן זוג, ואז את תראי שזה לא מוריד אלה מעלה.
אבל בעומק העניין, זו הגבריות האמיתית.
תהיי מחוברת לעצמך באמת, ולדברים האמיתיים שאת מחפשת בבן זוג, ואז את תראי שזה לא מוריד אלה מעלה.
ממש לא לא מוריד
מה מוריד??
מה מוריד יצאת מגעילה
אנונימית
אין לי כוח כבר
מה? למה שיוריד?
זה ממש חמוד מצידו, זה אומר לא מעט הרבה על הבן אדם. זה אומר שיש לו קשר מיוחד עם סבא וסבתא שלו
זה ממש חמוד מצידו, זה אומר לא מעט הרבה על הבן אדם. זה אומר שיש לו קשר מיוחד עם סבא וסבתא שלו
מה מוריד אחותי מה ישלך
אחותי מה נסגר איתך
שמעי זה די מוזר מה מפריע לך שיש לו לב
זה דווקא ממש חמוד, לי זה מעלה ואין כמו סבא וסבתא
אני אוהב את ההורים שלי, מוריד?
זה ממש חמוד בעייני זה מראה שהוא יודע להעריך אנשים שחשובים לו
וואטפק לא
קצת מוזר כי אני לא מבינה מה מוריד פה
מה קרה לדור של היום?):
מה מוריד בזה ימוזרים
לא הגיוני בשום צורה!
זה אנשים שהוא אוהב, הם חלק מהלב שלו.
זה כמו שתשימי תמונה של אמא/אבא וזה יוריד לו..
זה ילדותי ושטותי ברמות
זה אנשים שהוא אוהב, הם חלק מהלב שלו.
זה כמו שתשימי תמונה של אמא/אבא וזה יוריד לו..
זה ילדותי ושטותי ברמות
זה מתוק ברמות לדעתי מה-
מה זה זה ממש חמוד
לא יודעת זה חמוד
למה מוריד
למה מוריד
ממש אבל ממש לא.
איככ הוא לא פסיכופת איככ כל כך מוריד
תשמעי, כן זה הגיוני אבל יש מצב שיש משהו מאחורי זה, יכול להיות שקרה משהוא אחר ואת רק מחפשת סיבה להגיד לעצמך שירד לך ממנו, אבל יש מצב שזה פשוט מפריע לך איכשהו, תחשבי על זה ואולי תדברי איתו. בהצלחה!
אחותי מה
בנות מה שלא נעשה אתן תמצאו דרך שירד לכן מאיתנו :/
נהדר תביאי לי אותו
התאהבתי רק מלקרוא את זה איזה מתוק
התאהבתי רק מלקרוא את זה איזה מתוק
לא הדור שלנו רק נהיה מטומטם יותר
אנונימית
אוקי עכשיו בהחלט אני מאמין שהדור הזה אבוד לגמרי.
חח
אנונימית
מתרוצה?
לא
למה זה אמור להפריע לך
מוזר קצת אבל לא משהו שאמור להוריד לדעתי
אבל you do you
אבל you do you
אנונימית
ח ח ח ח ח ח לא
שמעתי באמת הרבה דברים מוזרים שאנשים פסלו בגללם, אבל זה הכי מוזר
אין לי אפילו מה להגיד על זה בנות זה עם מיוחד
דווקא זה ממש חמוד
אם אתם כבר פה, כנסו לשאלה שלי ודחוף תענו פליז
מה מוריד שהוא אוהב אותם לא הבנתי
מה לעזאזל.. זה מדהים שיש לו תמונה כזאת
על טעם ועל ריח אין להתווכח
אבל תחשבי עם עצמך כמה זה באמת מוריד לך? כמה זה באמת אכפת לך? ולמה?
יכול להיות שמדובר תירוץ שאת מעלה במודע כי בתת מודע את פחות נמשכת אליו
ויכול להיות שזה סתם מרגיש לך מוזר, שזה גורם לך לחשוב שאולי הוא שונה/מוזר וזה מוריד לך ממנו בגלל זה.
תחשבי בעצמך כמה דברים:
האם אני נמשכת אליו בכללי ואם כן כמה?
האם אני מרגישה איתו בנוח? ואם כן כמה?
האם הוא מתאים לי מבחינת הקריטריונים העיקריים והחשובים לי באמת?
(לדוגמה טוב לב, נראה בטעם שלך וכו')
אם התשובות הן לא, לא, ולא
אם התשובות אפילו לא כן לא
או אפילו לא כן וכן
אז כדאי לחתוך בנימוס (אתה חמוד, נהנתי מאוד איתך, אבל אני לא רואה המשך לקשר בוא נסכם שנפרדים כידידים :) )
אם התשובה היא כן כן ולא
הייתי אומר שיתאים איתו קשר קצר טווח, נטו אם את והוא תרצו ככה.
אם התשובה היא כן לא כן
אז תמשיכי לצאת איתו ולתת לדברים להיבנות, את פשוט לא מרגישה מאוד בנוח והכל מוזר אבל זה יסתדר בסוף :)
אם התשובה היא הכל כן
אז נראה לי שסתם יצאת פרנואידית.
ותגיעי להחלטה אם יתאים לך איתו או לא
אבל תחשבי עם עצמך כמה זה באמת מוריד לך? כמה זה באמת אכפת לך? ולמה?
יכול להיות שמדובר תירוץ שאת מעלה במודע כי בתת מודע את פחות נמשכת אליו
ויכול להיות שזה סתם מרגיש לך מוזר, שזה גורם לך לחשוב שאולי הוא שונה/מוזר וזה מוריד לך ממנו בגלל זה.
תחשבי בעצמך כמה דברים:
האם אני נמשכת אליו בכללי ואם כן כמה?
האם אני מרגישה איתו בנוח? ואם כן כמה?
האם הוא מתאים לי מבחינת הקריטריונים העיקריים והחשובים לי באמת?
(לדוגמה טוב לב, נראה בטעם שלך וכו')
אם התשובות הן לא, לא, ולא
אם התשובות אפילו לא כן לא
או אפילו לא כן וכן
אז כדאי לחתוך בנימוס (אתה חמוד, נהנתי מאוד איתך, אבל אני לא רואה המשך לקשר בוא נסכם שנפרדים כידידים :) )
אם התשובה היא כן כן ולא
הייתי אומר שיתאים איתו קשר קצר טווח, נטו אם את והוא תרצו ככה.
אם התשובה היא כן לא כן
אז תמשיכי לצאת איתו ולתת לדברים להיבנות, את פשוט לא מרגישה מאוד בנוח והכל מוזר אבל זה יסתדר בסוף :)
אם התשובה היא הכל כן
אז נראה לי שסתם יצאת פרנואידית.
ותגיעי להחלטה אם יתאים לך איתו או לא
זה הגיוני... אבל אפילו מעלה לי אישית אני אוהבת מערכת יחסים קרובה עם המשפחה
אנונימית
שואל השאלה:
אמא הגעתי לחמות
אמא הגעתי לחמות
אנונימית
הגעת לחמות כסוציופתית
לא יודע אם הייתי מחשיב את זה כהישג
לא יודע אם הייתי מחשיב את זה כהישג
מה יש לך זה חמוד