23 תשובות
לכי עם מישהוא אחר מי צריך !
לכי עם אמא שלך או אחותך או חברה אחרת
לכי עם אמא שלך או אחותך או חברה אחרת
שואל השאלה:
היא הולכת ליום הולדת
זה ככ מגעיל מצידה שילמתי על זה מהכסף שלי וחיכיתי שניא תחזיר לי
זה 300 שקל
היא הולכת ליום הולדת
זה ככ מגעיל מצידה שילמתי על זה מהכסף שלי וחיכיתי שניא תחזיר לי
זה 300 שקל
אנונימית
ayo הייתי מתפוצץ עליה למען האמת לא עושים דברים כאלה בכלל, תבדקי עם חברה אחרת שתבוא במקומה ושיהיה לך כיף איתה ואם לא תחפרי לה על זה שתבוא. אם היא לא הייתה באה בסוף הייתי מראה לה שאני כועס עליה
תזמיני את הקראש
תזמיני חברה אחרת לבוא, או שתבואי עם בת משפחה, והיא תחזיר לך את הכסף, או שתנסי לשכנע אותה שתבוא ויהיה כיף וחבל שאת תפסידי בגללה את ההופעה כי באמת שלא כיף ללכת לבד..
שואל השאלה:
הייתי בהופעה הזו כבר עם אמא שלי ורציתי ללכת שוב איתה..
הייתי בהופעה הזו כבר עם אמא שלי ורציתי ללכת שוב איתה..
אנונימית
שואל השאלה:
וחברות שלי לא אוהבות את הלהקה הן שומעות מזרחית חחח
וחברות שלי לא אוהבות את הלהקה הן שומעות מזרחית חחח
אנונימית
היא חייבת להחזיר לך ואם היא לא מחזירה תדברי עם ההורים שלה
שואל השאלה:
אני מחפדת לריב איתה ובסוף היא תבוא כי כעסתי..
וזה לא שווה אם היא באה כי כעסתי
מה לעשןת?
אני מחפדת לריב איתה ובסוף היא תבוא כי כעסתי..
וזה לא שווה אם היא באה כי כעסתי
מה לעשןת?
אנונימית
קודם לוודא אם היא באה או לא, אחר כך לכעוס
שואל השאלה:
אף אחד לא יקנה ממני כי הכרטיסים להופעה לא נגמרו ואם אצכור בזול יותר עדיין אשאר עם גזל בגללה
אף אחד לא יקנה ממני כי הכרטיסים להופעה לא נגמרו ואם אצכור בזול יותר עדיין אשאר עם גזל בגללה
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי לה נראה מה היא עונה^
שלחתי לה נראה מה היא עונה^
אנונימית
בהצלחה מבאס בטירוף והיא תהיה חייבת להחזיר לך את שילמת עליה זה הרבה כסף
תמכרי את הכרטיס, תדברי עם ההורים שלך
וואו איזו מגעילה.
תגידי לה שעכשיו סתם שילמת על כרטיס ולפחות שתחזיר לך את הכסף
תגידי לה שעכשיו סתם שילמת על כרטיס ולפחות שתחזיר לך את הכסף
לכי עם מישהי אחרת
שואל השאלה:
מעדיפה לא להגיד איזו הופעה כי יש לה סטיפס
מעדיפה לא להגיד איזו הופעה כי יש לה סטיפס
אנונימית
תסבירי לה שזה ממש לא מכבד ותשאלי למה היא ביטלה
של מי ההופעה?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם באמת 3>
תודה רבה לכולכם באמת 3>
אנונימית
כלבה
אל תדברי איתה
אל תדברי איתה
שואל השאלה:
דיברנו ורשמתי לה הודעה של כמה זה לא מכבד וזה
החא ענתה שהיא הודיעה לי שהוע לפני ולא יום לפני
ממש תודה על כלום חחח
דיברנו ורשמתי לה הודעה של כמה זה לא מכבד וזה
החא ענתה שהיא הודיעה לי שהוע לפני ולא יום לפני
ממש תודה על כלום חחח
אנונימית
אז תגידי לה שתחזיר