5 תשובות
תלוי מה עושים בטלפון אם מעניין אותך צילום
או עריכה וכאלה זה מאוד משנה ואם זה סתם ואין לך מטרה אז אמ פשוט תקנה מה שהכי זול יש אייפון שהוא עולה כמו סמסונג אז תשקול את זה
או עריכה וכאלה זה מאוד משנה ואם זה סתם ואין לך מטרה אז אמ פשוט תקנה מה שהכי זול יש אייפון שהוא עולה כמו סמסונג אז תשקול את זה
אייפון
אני אישית מעדיפה אייפון מבחינת נוחות אבל אין משהו רע בסמסןנג
אייפון
אייפון
באותו הנושא: