49 תשובות
שאלה טובה
אני צמחונית ואני בחיים לא עושה את זה
זה מזעזע
אין לי שום זכות לעשות את זה
אני צריכה לכבד אנשים אחרים ואת הדעות שלהם
ולפעמים גם מכלילים אותי שאני נכנסת לצלחות רק כי אני צמחונית
וזה קו אדום אצלי
אני לא יעשה את זה
אני צמחונית ואני בחיים לא עושה את זה
זה מזעזע
אין לי שום זכות לעשות את זה
אני צריכה לכבד אנשים אחרים ואת הדעות שלהם
ולפעמים גם מכלילים אותי שאני נכנסת לצלחות רק כי אני צמחונית
וזה קו אדום אצלי
אני לא יעשה את זה
שואל השאלה:
אבל אני בחיים לא נדחפתי
כרגע ראיתי הרבה יותר אנשים שאוכלים בשר נדחפים לצלחת מאשר להפך
אבל אני בחיים לא נדחפתי
כרגע ראיתי הרבה יותר אנשים שאוכלים בשר נדחפים לצלחת מאשר להפך
נוצרה להם תדמית של מטיפים, והם מוצאים את ההתעסקות בתזונה שלהם כחדירה איומה לפרטיות.
התגובה הראשונה
ממש לא כולם נדחפים
זו גם הכללה בסטי
ממש לא כולם נדחפים
זו גם הכללה בסטי
אבל למה להכליל את כל הצמחונים?
וזה שאתה זכר לא אומר שאי אפשר לקרוא לך בסטי
וזה שאתה זכר לא אומר שאי אפשר לקרוא לך בסטי
כמו שיש אוכלי כל שנכנסים לצמחונים או לטבעונים לצלחת, יש גם צמחונים וטבעונים שנכנסים לצלחת של אוכלי כל. אני טבעונית, ואני מוקפת באוכלי בשר כמעט כל הזמן. אני לא מעבירה ביקורת על האוכל שהם אוכלים, כי זה לא מכבד
אז היי
נעים מאוד
אני צמחונית ובחיים לא עשיתי את זה כאן
ובכללי
נעים מאוד
אני צמחונית ובחיים לא עשיתי את זה כאן
ובכללי
ממש ככה.
אני צמחונית ובחיים לא אמרתי למישהו מה לעשות. אבל תמיד הם נכנסים לצלחת וכל שניה יש להם "אבל את טועה"
אני צמחונית ובחיים לא אמרתי למישהו מה לעשות. אבל תמיד הם נכנסים לצלחת וכל שניה יש להם "אבל את טועה"
יש ויש.
יש כאלה שיגידו לך בידיעה שאתה לא מסכים עם זה ויגיד כמה זה לא מוסרי
ויש כאלה שאוכלים בשר ויגידו שבשר זה בריא וטבעונות זו טעות ווטאבר.
בקיצור, לכל האנשים שכל כך מתעניינים במה אנחנו אוכלים, לא משנה אם אתם צמחונים, טבעוניים, או אוכלי בשר, פשוט אין לכם במה להתערב.
יש כאלה שיגידו לך בידיעה שאתה לא מסכים עם זה ויגיד כמה זה לא מוסרי
ויש כאלה שאוכלים בשר ויגידו שבשר זה בריא וטבעונות זו טעות ווטאבר.
בקיצור, לכל האנשים שכל כך מתעניינים במה אנחנו אוכלים, לא משנה אם אתם צמחונים, טבעוניים, או אוכלי בשר, פשוט אין לכם במה להתערב.
זה לא כולם אז לא יפה להכליל
למרות שאני חושב שיש כאלה אבל לא הרבה כמו שאתה חושב
למרות שאני חושב שיש כאלה אבל לא הרבה כמו שאתה חושב
באמת למה! כל הזמן נדחפים לי לצלחת ואומרים לי למה את לא אוכלת בשר למה את זה למה את זה, ואפילו ילדים בשבט כל הזמן מתחננים אלי שאוכל בשר בהתחלה זה היה מצחייק והכל אבל התחיל להימאס.. אני מרגישה כאילו מנסים לדחוף לי בכוח בשר לפה!
זה ממש נכון, כל פעם שאני אומרת לאנשים שאני טבעונית הם נהיים ממש גסי רוח ואומרים לי "מה, למה? את אוכלת בכלל? למה שתעשי את זה? זה לא בריא" ומתגרים בי שאני מחבקת עצים וכאלה, תתעסקו בעניינים שלכם
כי זה נכון לרוב הם נדחפים ומלא נדחפו לי לצלחת
אבל לא מכלילה
אבל לא מכלילה
זה לא נכון !
אני צמחונית ואני לא שופטת אנשים על פי מה שהם אוכלים ולא חופרת להם על זה
אני צמחונית ואני לא שופטת אנשים על פי מה שהם אוכלים ולא חופרת להם על זה
ואני אף פעם לא אומרת לחברים שלי "איך אתם מעזים, זה מזהם או זה התעללות או וואטאבר, זו אפילו לא דרך מועילה
כי הם לא מודעים
זה בדיוק הפוך
תנסו להגיד למישהו שאתם צמחונים (או יותר גרוע, טבעונים) כל אחד יעיר לכם על זה שחסרים לכם ויטמינים, על זה שלא יהיה לכם מה לאכול, על זה שבשר זה טעים, על זה שאתם אוכלים לחיות את האוכל (כאילו, מה?) ועוד מלא דברים
ליטרלי כשיצאתי מהארון ההורים שלי קיבלו אותי יותר מאשר כשאמרתי להם שאני רוצה להפסיק לאכול בשר, ועוד אומרים ש"צמחונים נדחפים לצלחת"
כאילו מה אכפת לכם מה אני אוכל רבאק?!
זה בדיוק הפוך
תנסו להגיד למישהו שאתם צמחונים (או יותר גרוע, טבעונים) כל אחד יעיר לכם על זה שחסרים לכם ויטמינים, על זה שלא יהיה לכם מה לאכול, על זה שבשר זה טעים, על זה שאתם אוכלים לחיות את האוכל (כאילו, מה?) ועוד מלא דברים
ליטרלי כשיצאתי מהארון ההורים שלי קיבלו אותי יותר מאשר כשאמרתי להם שאני רוצה להפסיק לאכול בשר, ועוד אומרים ש"צמחונים נדחפים לצלחת"
כאילו מה אכפת לכם מה אני אוכל רבאק?!
תלוי באדם תפסיקו להכליל גדמט
לא אומר שכולם אבל הרבה אומרים לי
איך יש לך לב לאכול כזאת חיה חמודה וזה לא לעניין בכלל
**שוב אני לא אומר שכולם אבל יש לא מעט**
איך יש לך לב לאכול כזאת חיה חמודה וזה לא לעניין בכלל
**שוב אני לא אומר שכולם אבל יש לא מעט**
יש כאלה שכן ויש כאלה שלא
האמת היא שהצמחונים והטבעונים הם אלו שיותר נכנסים לצלחת שלהם,
אבל אנשים שמים את זה במסווה של דאגה אז זה מקבל יותר לגיטימציה
אבל אנשים שמים את זה במסווה של דאגה אז זה מקבל יותר לגיטימציה
אוקיי בואו שנייה נפריד פה. זוהי הכללה
יש טבעונים/צמחונים שנכנסים לצלחת בידיוק כמו שיש בשריים שעושים אותו דבר.
זה שאתם לא מכירים כאלו יופי לכם
אני לא מעירה לחברה שלי הצמחונית לגביי מה שהיא אוכלת והיא לא מעירה לי.
כמובן שיש כאלו שכן.
אני חושבת שלהכנס לצלחת של מישהו אחר זה לא לעניין וזה לא צריך לעניין אותו מה השני אוכל בין אם צמחוני בשרי וכאלה.
יש טבעונים/צמחונים שנכנסים לצלחת בידיוק כמו שיש בשריים שעושים אותו דבר.
זה שאתם לא מכירים כאלו יופי לכם
אני לא מעירה לחברה שלי הצמחונית לגביי מה שהיא אוכלת והיא לא מעירה לי.
כמובן שיש כאלו שכן.
אני חושבת שלהכנס לצלחת של מישהו אחר זה לא לעניין וזה לא צריך לעניין אותו מה השני אוכל בין אם צמחוני בשרי וכאלה.
כי יש כאלה. אבל הרוב באמת לא
כי יש כאלו שכואב להם לשמוע שאנחנו מונעים סבל אפילו אם אנחנו לא אומרים להם כלום על מה שהם אוכלים
בחיים לא אגיד למישהו בזמן שהוא אוכל משהו על מה שזה עבר, וגם בזמן שהוא לא אוכל, אם הוא לא רוצה אז לא אדבר על זה
בחיים לא אגיד למישהו בזמן שהוא אוכל משהו על מה שזה עבר, וגם בזמן שהוא לא אוכל, אם הוא לא רוצה אז לא אדבר על זה
יש לשני הצדדים אנשים שנדחפים לצלחת לצערינו
חייבת להגיד שבאמת תמיד אומרים שטבעונים נכנסים לצלחת, אבל אם תראו מה הכיתה עושה לי
בכיתה ז כמעט זרקו עליי כיסא כי הבינו שאני טבעונית, שמו סרטון שרוצחים פרה והחזיקו לי את זה מול הפרצוף שאראה ורצו בכל הכיתה עם הסאונד של היריה
בכיתה ז כמעט זרקו עליי כיסא כי הבינו שאני טבעונית, שמו סרטון שרוצחים פרה והחזיקו לי את זה מול הפרצוף שאראה ורצו בכל הכיתה עם הסאונד של היריה
כי אתם כל הזמן עושים את זה
זה יותר הפוך הם נכנסים לטבעונים לצלחת
יש לכאן ולכאן, אז כל הצדדים מתלוננים.
לא הבנתי על מה הדרמה, סה"כ מה מישהו אוכל, מילא היה שונא תפוחי אדמה, אבל מדובר בבשר, מה אכפת לכם.
לא הבנתי על מה הדרמה, סה"כ מה מישהו אוכל, מילא היה שונא תפוחי אדמה, אבל מדובר בבשר, מה אכפת לכם.
זה קצת מוצדק שטבעונים/צמחונים "ייכנסו לצלחת".
לאוכלי בשר אין אינטרס שטבעונים/צמחונים יאכלו בשר ואם הם מטיפים על זה זה סתם מטומטם. הם אוכלים בשר כי זה בריא/טעים להם - הבריאות וההנאה של אחרים (מבחירתם) לא אמורה להפריע להם.
לעומת זאת, לטבעונים/צמחונים מסיבה אידיאולוגית יש סיבה להטיף על אכילת בשר, כי זה נגד האידיאולוגיה שלהם.
לאוכלי בשר אין אינטרס שטבעונים/צמחונים יאכלו בשר ואם הם מטיפים על זה זה סתם מטומטם. הם אוכלים בשר כי זה בריא/טעים להם - הבריאות וההנאה של אחרים (מבחירתם) לא אמורה להפריע להם.
לעומת זאת, לטבעונים/צמחונים מסיבה אידיאולוגית יש סיבה להטיף על אכילת בשר, כי זה נגד האידיאולוגיה שלהם.
אנונימית
להכנס לצלחת של אחרים זה מגעיל
גם אנשים שאוכלים כשר הם ככה , לכולם אבל הרוב . מחא אנשים אוהבים לדחוף את הדעה שלהם שלא מעניינת אפחד . ואני אוכלת בשר
אני צמחונית ואף פעם לא נכנסתי למישהו לצלחת,
ההפך, אנשים לא צמחונים נכנסים לי לצלחת כל הזמן ומנסים לחייב אותי לאכול בשר
ההפך, אנשים לא צמחונים נכנסים לי לצלחת כל הזמן ומנסים לחייב אותי לאכול בשר
אנונימית
כי כל הזמן אני שומעת מטבעונים וצמחונים "תעשיית הבשר מזהמת" במין טון מזלזל של מי יודע מה אתה מציל את העולם ואהבת הבשר לי פוגעת בו
לא כולם נדחפים יש אנשים שטבעוניים נורמלים ויש את האנשים שהם הvegan teacher או vegan booty
אנונימית
זה תלוי בבן אדם
אני צמחונית ובחיים לא אמרתי למישהו משהו על מה שהוא אוכל אם כבר לי אומרים "צמחים גם מרגישים כאב"
"אם לא את אריה יאכל את הבעל חיים"
"זה לא בריא"
"ככה זה הטבע"
ועוד קלישאות של קרניבורים
אני צמחונית ובחיים לא אמרתי למישהו משהו על מה שהוא אוכל אם כבר לי אומרים "צמחים גם מרגישים כאב"
"אם לא את אריה יאכל את הבעל חיים"
"זה לא בריא"
"ככה זה הטבע"
ועוד קלישאות של קרניבורים
זה לגמרי תלוי באדם, אל תכלילו
אני צמחונית ובחיי לא אמרתי או הערתי למישהו על זה שהוא אכל בשר
לעומת זאת כל פעם שאני צריכה להגיד שאני צמחונית כי שואלים אם אני רוצה בשר תמיד יש מה להגיד לא שזה כזה מזיז לי אבל סטנדרט כפול מוזר
לעומת זאת כל פעם שאני צריכה להגיד שאני צמחונית כי שואלים אם אני רוצה בשר תמיד יש מה להגיד לא שזה כזה מזיז לי אבל סטנדרט כפול מוזר
כי זה לא נכון ואז מעצבן אנשים שאני אומר שזה נכון ואני אוהב לעצבן אנשים
לדעתי זה לא כזה נורא שצמחונים וטבעונים נכנסים לצלחת
הם מסתכלים ומעירים לך תמיד שאתה אוכל בשר או משהוא שהם מתנגדים אליו ומתחילים להרצות על זה
כי הם רואים את העמוד של העמותה vegan משהו
כן זה בדיוק ככה תמיד שואלים אותי למה אני טבעונית וכאילו מה הבעיה לאכול חיות וזה...
כי יש כאלו שנדחפים לצלחת וכאלו שלא זה תלוי בבןאדם
אנשים פשוט נכנסים לאנשים לצלחת זה משהו שקורה
מדויק
כי יש צמחונים וטבעונים שרואים מישהו אוכל בשר ומעירים לו אבל זה ממש לא כולם אני צמחונית והצעתי לחברים שלי לעשות על האש וללכת ל bbb תפסיקו להכליל
תלוי יש כל מני סוגים של אנשים
לא מזמן הייתה פה שאלה בחמות של מישהו שהשווה את תעשיית הבשר לשואה וניסה לעשות מניפולציות רגישות כדי לגרום לאנשים לעבור לצמחונות, זה נגיד להיכנס לצלחת אבל את זה לא כולם עושים...
לא מזמן הייתה פה שאלה בחמות של מישהו שהשווה את תעשיית הבשר לשואה וניסה לעשות מניפולציות רגישות כדי לגרום לאנשים לעבור לצמחונות, זה נגיד להיכנס לצלחת אבל את זה לא כולם עושים...
כי הם מנסים לשדל את כולם לאכול כמוהם...
אנונימי
אנשים לא אוהבים שהמציאות קשה
באותו הנושא: