6 תשובות
הא... טכנית? הוא דואג לך, אז כן, אפשר להבין אותו...
הגיונית? הא.. לא.. את בת 20.
תעשי מה שבראש שלך.
הגיונית? הא.. לא.. את בת 20.
תעשי מה שבראש שלך.
אני יודעת שקשה לך עם הכעס שלו
אבל מה שטוב לך זה יותר חשוב
אבל מה שטוב לך זה יותר חשוב
לא זה קצת מוזר כי את כבר לא ילדה קטנה אבל הוא ככל הנראה מגונן עלייך
לא בכלל לא
רואה שאת גודלת ועצוב לו, הוא גם מזמנים אחרים אז אולי הוא לא רגיל לזה
באותו הנושא: