2 תשובות
יעבור.
כן זה עובר. גם לי יש את זה, זה יכול להיות בגלל שאצלך כמו אצלי השיער מתולתל ועבה וזה למה אסור לגלח אותו עם תער או אפס. הוא גודל לתוך העור. אבל יכול להיות שזה פשוט רגישות והעור שלך יתרגל עם הזמן. ואם לא אז לא סוף העולם, פשוט תגלחי עם מכונה ושלא יהיה 0, תעשי שישאר נגיד 0.08 מילימטר שזה לא רואים רק תקפידי לגלח כל פעם שגודל