8 תשובות
תנסה קודם להגיד לה
אז אל תציע לה, אם היא כלכך פופולרית והרגשות שלך יורדים ממנה אז אל, ואם כולם "מאוהבים" בה ומציעים לה ואתה תציע לה אז אתה סתם תהיה עוד אחד שמציע לה (כנראה)
אנונימי
אם יש לך רגשות כלפיה תנסה לבלות איתה מחוץ לבית ספר כדי לדעת אם אתה אוהב את האישיות שלה וכדי לפתח את הקשר, ואם אתה בסוף תחליט לא להציע אז יש לך ידידה ואם אתה כן אז אולי יש לך חברה
אנונימי
אבל תבנה קשר
אנונימי
שואל השאלה:
הלוואי וזה היה כזה פשוט...
אני לא יכול פשוט סתם ככה להציע לה לצאת לאנשהו
זה כבר נחשב דייט וזה נקרא שאני ממש מציע לה לא? היא מן הסתם תבין היא לא מפגרת
הלוואי וזה היה כזה פשוט...
אני לא יכול פשוט סתם ככה להציע לה לצאת לאנשהו
זה כבר נחשב דייט וזה נקרא שאני ממש מציע לה לא? היא מן הסתם תבין היא לא מפגרת
אנונימי
שואל השאלה:
אני מנסה...
אבל בגלל שאין לנו נושאי עניין משותפים השיחה נגמרת אחרי פחות מדקה...
אני בכללי חא כזה טוב בשיחות גם
אז איתה בכלל...
אני יודע שאני חא אמור לאהוב מישהי שאין לי איתה עניין משותף אבל מה אני אעשה? אני לא יכול לשלוט ברגשות
אני מנסה...
אבל בגלל שאין לנו נושאי עניין משותפים השיחה נגמרת אחרי פחות מדקה...
אני בכללי חא כזה טוב בשיחות גם
אז איתה בכלל...
אני יודע שאני חא אמור לאהוב מישהי שאין לי איתה עניין משותף אבל מה אני אעשה? אני לא יכול לשלוט ברגשות
אנונימי
תנסה
תמיד טוב לנסות
במקסימום הכי גרוע זה שהיא תגיד לא
תמיד טוב לנסות
במקסימום הכי גרוע זה שהיא תגיד לא
תגיד לה איך אתה מרגיש, מקסימום תחשוב על זה במקלחת אם היא אומרת לא,, ואם כן אז יופי
אנונימי
באותו הנושא: