התחברות הרשמה

מה יהיה אם אני אשתה כדור אחד של רטלין שהיה במקרר 2/3 שנים ?

12 במאי 2022, 19:26
כדוריםריטלין    
2 תשובות
שואל השאלה:
את/ה יכול/ה לשים סיכה כדיי שזה יתפרסם?
אנונימית
אני מניח שהוא פג תוקף לא כדאי
M
Morse
באותו הנושא:
אם אני לא צריכה רטלין ואני אקח מחר כדור
לקחתי חצי כדור רטלין של 10 מילגרם ב16:00 ואני אשתה ב22:00 זה בסדר??
לקחתי 14 כדורים של רטלין כל כדור 10mg באיזה שעה אני יצליל לישום בערך????
למה שלוקחים כדור (רטלין וכל זה) מפסיקים להיות רעבים?
מה ההבדל בין לבלוע כדור רטלין לבין להסניף שורה של רטלין?
מה יכול לקרות אם אני לוקחת 3 כדורי רטלין?
רטלין זה כדור?
בכמה אפשר למכור תשע כדורי רטלין של 20 מג?
וואי תקשיבו לא אכלתי כל היום ולקחתי שני כדורי רטלין ועכשיו יש לי בחילות מה לעשות??
מה יקרה אם אני יקח כדור רטלין ואז אשבור אותו לאבקה ויסניף??
מה יהיה אם אני אשתה כדור שפג תוקף מפברואר 2021 ?