3 תשובות
כן תגידי שתהיה מודעת
תמיד כדאי להגיד כשיש אלרגיה :)
שאם חס וחלילה תפתחי תגןבה (לא בהכרח מסכנת חיים..) מהאבק בטיול ולא תרגישי טוב, שידעו לעזור לך ולא להציק / להגיד שאת מתמסכנת (מנסיון, לא אמרתי להם על אלרגיה לגורמים סביבתיים וזה מה שקרה)
שאם חס וחלילה תפתחי תגןבה (לא בהכרח מסכנת חיים..) מהאבק בטיול ולא תרגישי טוב, שידעו לעזור לך ולא להציק / להגיד שאת מתמסכנת (מנסיון, לא אמרתי להם על אלרגיה לגורמים סביבתיים וזה מה שקרה)
בוודאי, וכדאי לציין זאת גם בלי קשר לטיול
באותו הנושא: