3 תשובות
כן תגידי שתהיה מודעת
תמיד כדאי להגיד כשיש אלרגיה :)
שאם חס וחלילה תפתחי תגןבה (לא בהכרח מסכנת חיים..) מהאבק בטיול ולא תרגישי טוב, שידעו לעזור לך ולא להציק / להגיד שאת מתמסכנת (מנסיון, לא אמרתי להם על אלרגיה לגורמים סביבתיים וזה מה שקרה)
בוודאי, וכדאי לציין זאת גם בלי קשר לטיול