3 תשובות
אדיש פשוט זה אדיש
לא מגיב לרגשות של אחרים
אמוציונלי זה ההפך
היה לי חבר אדיש וזה ככ פגע בי כי לא הראה שום רגש לסיטואציות וגם סיפרתי לו שאנסו אותי והוא פשוט לא הגיב וזה פגע והוא גם לא היה קנאי מישהו שהוא אדיש הוא פשוט פחות מראה רגשות...
אדיש הוא פחות יגיב להרבה סיטואציות, ואילו אמוציונלי ירגיש הרבה יותר. לדוגמא אנשים אמוציונליים יכולים לבכות יותר על דברים שנראים "לא חשובים" לאחרים