אני בן אדם שמאוד אוהב יד 2 ואני אוהבת את הסטייל של שנות ה2000 המוקדמות וזה ואני יודעת שהכי קל למצוא בגדים כאלה ביד שנייה כי אני מוצאת המון, ואני ממש אשמח למכור גם בגדים כי זה באמת הרבה יותר בריא לסביבה וגם ממש יפה. יש שוק כזה בתל אביב שהוא בימי שישי עם אותו סטייל של מה שאני רוצה למכור וחשבתי להתחיל למכור. אבל לנסוע לשם כל שישי וזה זה די עבודה. עדיף לי לפתוח חנות אונליין כזאת? של אינסטגרם או אתר? מישהו יקנה? תודה לעונים3>>