12 תשובות
בגלל המדיה החברתית
כי הם חיים בנוחיות יתר, בעוד שבארץ יש טרוריסטים. תשים להם ערבים מתפוצצים בארהב ותראה איך הם יהיו ימנים.

זאת גם הסיבה שתל אביב, העיר הכי בטוחה בארץ היא גם הכי שמאלנית
כי ארה"ב ימנית מידי. הם מבינים ש100% קפיטליזם זאת לא הדרך.
עדיף לשלם עוד במיסים אבל לקבל מערכת בריאות נורמלית.
בדיחה הכי טובה ששמעתי^.
כל הבעיות שיש בארהב היום זה בגלל שהממשלה מתערבת בקפיטליזם
שואל השאלה:
אתם חושבים שגם כל מה שקרה עם גורג' פלויד black lives metter וכל זה, חיזק תזה או שזה לא קשור?
אנונימי
הפגנה טיפשית לגמריי כי הדמוקרטים פוגעים בשחורים יותר משהם עוזרים להם.
גם גנבו את כל הכסף של המחאה, הכל היה חרטא כדי שביידן ינצח את הבחירות
הם בוחרים נכון.
כי יש הבדל בין השמאל הישראלי לבין השמאל בארה"ב
אפילו אפשר לומר שהשמאל בארה"ב יותר דומה לימין בישראל וההפך
כי הם חיים באוטופיה.
ארצות הברית היא המדינה הכי אכזרית אחרי ברית המועצות וגרמניה הנאצית.
מדינה שלמות נהרסו בגלל תעוות הבצע של ארצות הברית, ומי התומך הכי גדול של המדיניות הזאת? הדמוקרטים. אובמה היה יכול לתקן את הנזק שעשה קודמו בתפקיד אבל הוא העדיף להיות אותו דבר. טראמפ ניסה איכשהו להציל את המצב והוא אפילו אמר שארצות הברית אחראית להרס במזרח התיכון והאשים את הנשיאים הקודמים בכך ולכן התקשורת בארצות הברית הוציאה אותו כאדם רע. שחכו שהוא באותה מפלגה של בוש ונגדו הם לא ממש יצאו ואז ביידן עלה לשלטון והכל חזר לקדמותו.
ארצות הברית לא חברה שלנו ולא בעלת ברית, היא המדינה שהכי מרוויחה ממלחמות שפרצו אחרי מלחמת העולם השנייה.
הם חיים בשאננות כבדה. מספיק שמחר יפול טיל באיזה מדבר שם והשמאל ידרוש שימוש בגרעין נגד המדינה התוקפת.
^
אתה גאון
שואל השאלה:
אבל תסביר/תסבירי
אנונימי
כי פה זה לא אמריקה