10 תשובות
ממש לא הלייזר פשוט לא יתפוס לך
שואל השאלה:
עם הלא נעים אני אסתדר. השאלה אם תהיה בעיה שאני אהיה פד לפני וכאילו לא יודעת זה יגעיל אותה או משהו. כאילו הם לא יתנו לי לעשות?
אנונימית
הם לוקחים בחשבון שזה יכול לקרות...
פשוט מציעה לך לנקות את האיזור לפני ולשמור על אסתטיקה בשביל הנוחות שלך ושלה
איזה בולשיט... בטח שמותר
פשוט בגלל שהגוף יותר רגיש במחזור יכול להיות שלא יהיה לך הכי נעים בזמן הטיפול
פשוט שימי טמפון ותחליפי פד לפני שאת נכנסת לטיפול אם את רוצה להקל על זאת שעושה לך
שואל השאלה:
למה אסור?
אנונימית
אסור לעשות לייזר במחזור
תתקלחי לפני ושימי טמפון
שואל השאלה:
אני מפחדת לשים טמפון. זה יהיה בסדר אם לא אשים?
אנונימית
תשמעי אני גם עושה לייזר ואני מפחדת רצח לשים טמפון אז שאלתי את הקוסמטיקאית מה לעשות ושאני במחזור אמרה לי שזה לא מגעיל אותה אז פשוט התקלחתי כדי לנקות את
עצמי והלכתי עם פד אם את לא מתייבשת מהקוסמטיקאית שלך תשאלי אוצה הכי טוב
תלוי איפה את עושה את הלייזר יכול להיות שתהיה טיפה בעיה עם זה