20 תשובות
אז תאריך
התשובה בשאלה שלך
שואל השאלה:
השאלה היא אם אני צריך לסדר אותו כאילו בתספורת
אנונימי
אתה יכול ללכת לסדר אותו לא חייב להסתפר
ולדעתי לא חייב
כשאתה מאריך היו לך מלא תקופות שהשיער שלך יראה זוועה אבל זה שווה את זה
אבל אל תסתפר עכשיו כי בדיוק יש את החופש הגדול עוד מעט וזה יהיה על התקופה שהשיער שלך יראה מכוער ולא תצתרך להיות מובך בבית ספר

זה יכול להישמע שאני מנסה לפגוע בך או להעליב אותך אבל אני ממש לא, אני פשוט גם עברתי את זה וגם לי היה שיער מכוער לתקופות ואני אומר לך דוגרי בתור מישהו שמאריך כבר כמעט שנה
בדחיפות.
יותר ארוך מהזין שלי
לא אבל הוא יותר ארוך מהסרגל באיזה 3 סנטימטר בחלקים מסויימים ואני יכול לעשות קוקיות בצדדים אבל עדיין לא קוקו טוב, לפני יומיים אמא של יעשתה לי קוקו אבל יצא נכה בגלל שהשיער לא ארוך מספיק
פעם אחרונה שהסתפרתי הייתה ב4 ליולי, כמעט גלח
ואו מגניב
אתה גם מאריך?
אה יפה
כמה זמן ואיזה אורך יש לך ואיזה אורך אתה רוצה?
אני רוצה משהו כמו של אדי ואן אלן
עכשיו מקדימה יש לי עד לאף
בצעדים עד אמצע האוזן
הולי שיט השיער שלו יפייפה
יש לי בול את הסוג שיער שלו רק שהשיער שלי בצבע שחור
והשיער שלי מקדימה כבר עובר את הסנטר והשיער בצד טיפה עובר את הלסת

אני לא יודע מה אני אעשה עם השיער אני סתם מגדל כי למה לא
תשאיר/תעשה מה שבא לך
שואל השאלה:
אני רוצה להאריך אבל
אנונימי
כן דחוף
אחרי שנה יש לך ארוך כבר?
עדיף שתאריך זה יותר יפה לדעתי אבל תטפל בשיער שהוא יהיה יפה ובריא יותר הוא נראה קצת מת
שואל השאלה:
כבר היה לי שיער ארוך עד הפטמה...
ואני לא בבצפר...
ולא חובה שיהיה מכוער...
תודה לעונים
אנונימי