14 תשובות
מנהלת חשבונות זה דווקא די טוב
אנונימי
אבא שלי אמר לי שאני אהיה מסדר מוצרים בסופר
לא לקחת ללב :,-)
המשך
אל תקחי סתם מסקנות הכל בסדר, אבל כן הכי חשוב לשאוף כמה שיותר גבוהה וגם ללמוד איך לחסוך כסף ולהתנהל נכון
אנונימי
אוהיו עולם - איזה גבר אתה חחח
מנהלת חשבונות זאת משכורת טובה מה יש לכם, ולימודים קשים
למה? היא אמרה לך גם מנהלת חשבונות שזאת עבודה ממש טובה.
ואמא שלך צודקת ברוב העבודות לא מרוויחים כזה הרבה...
את צוחקת נכון? מנהלת חשבונות מרוויחה בערך 400 בשעה
ככה לפחות הבנתי ממישהו שאני מכיר
לצערי היא גם צודקת
כשתגיעי לגיל קצת יותר מבוגר תביני שאלה הם החיים ועובדים מאוד קשה כדי להשיג פרוטות
זה למה צריך להעריך את כל הטוב שמקבלים מההורים
אנונימי
אם הם מרוויחים 400 לשעה כל מנהלי החשבונות היום צריכים להיות טייקונים לפי מה שאת/ה אומר/ת
אנונימית
את יכולה לחשוב ההפך כאילו ההורים שלי רק רוצים שאני אעשה דברים גדולים ויהיה בשיטת וכאלה וחופרים לי בזמן שאני במצב נפשי גרוע ומרגישה שאני מאכזבת אותם לפחות אין לך את זה לכל דבר יש יתרונות וחסרונות
ואז מה אם אמא שלך אמרה את זה את בסופו של דבר תעשי מה שאת רוצה ואת תגיעי גבוה ותראי לה שאת כן מגיעה גבוהה
אנונימית
אמא שלי אמרה לי שאני אעבוד במקדונלדס עד סוף החיים שלי, יש יותר גרוע
יש יותר גרוע ....
יש אנשים שלא מאמינים בילדים שלהם....
כן אבל זה בסך הכל מה שאמא שלך אומרת ותאמיני לי שזה עדיף מאשר שההורים שלך ינסו לדחוף אותך גבוה לדברים שלא מתאימים לך בשיט גם רגשית וגם קוגנטיבית ואין לך על הראש לחץ והמניפולציות האלו ושזו רק חוסר אמונה שאת יכולה פשוט להתעלם ממנה (כי זה לא שהיא עכשיו לוחצת עלייך להיות מזכירה או משהו).
^^גם הורים שמאמינים בילדים שלהם יותר מידי זה לא טוב ואני אומרת את זה מניסיון אישי.