3 תשובות
לי אישית מאוד קשה לא לזוז (הגוף שלי מתעוות ומתחיל לרעוד, לא ברור) אז זה כן מאריך את הבדיקה וגם בדרכ שמים עליי כמו משקולות חא כואבות כאלה שאתייצב
אבל מבחינת הרעש והעירוי באמת אין מה לדאוג, לא בכל המקרים שמים אחד וגם אפ כן הוא לא מורגש. בבדיקה עצמה את שוכבת על כרית עם שמיכה ואוזניות עם מוזיקה כדי לבטל רעשים מבחוץ ככה שסהכ זה באמת דיי רגוע
בתור מישהי שעתה mri כמה פעמים, זה לא כזה מפחיד כמו שאומרים לך, יש זמן שונה לכל איבר וחלק בגוף. את תהיי עם אטמי אוזניים ואוזניות אז שומעים טיפה קולות של בומים, יהיה לך שמיכה וכרית - ממש פינוק חחח. היה פעמים ששותים משהו או שיש עירוי, תלוי באזור שצריך mri ואולי משקלות קלות. וגם העירוי לא כואב כלל. אל תדאגי ובהצלחה ❤, אני כאן בשבילך! ❤
שואל השאלה:
עשיתי וזה היה ממש ממש בקטנה