9 תשובות
קייאקים
לדעתי קייאקים
גיפים סתם משעמם ומלא כסף על כלום
ובכלל אם הולכים עם הרבה חברים אז קייאקים זה חוויה
גיפים סתם משעמם ומלא כסף על כלום
ובכלל אם הולכים עם הרבה חברים אז קייאקים זה חוויה
ג'יפים, אני גרה באזור של קייאקים וזה נמאס די מהר, לא ככ חוויתי
שואל השאלה:
בקייאקים מתרטבים?
ובגיפים מתלכלכים?
בהכרח?
בקייאקים מתרטבים?
ובגיפים מתלכלכים?
בהכרח?
אנונימית
בקייאקים מתרטבים רק אם נופלים,
וגם הסיכויים שתפלי תלויים בקיאק.
לרוב לא נופלים.
גיפים גם את לא אמורה להתלכלך אלא אם יש מלא בוץ וחול
וגם הסיכויים שתפלי תלויים בקיאק.
לרוב לא נופלים.
גיפים גם את לא אמורה להתלכלך אלא אם יש מלא בוץ וחול
בקייאקים מתרטבים. לפעמים מהמים שנכנסים לקיאק, לפעמים מהשפרצות ולפעמים כי נופלים.
ובגיפים תמיד חוזרים עם שכבה נוספת של חול על כל הגוף. זה סתם מציק ומעצבן, במיוחד כשחם ממש והכל נדבק לגוף ומזיעים וזה
ובגיפים תמיד חוזרים עם שכבה נוספת של חול על כל הגוף. זה סתם מציק ומעצבן, במיוחד כשחם ממש והכל נדבק לגוף ומזיעים וזה
קייאקים, גיפים זה רק אם את נוהגת אם לא זה משעמם רצח. בהצלחה
ג'יפים.
קייאקים זה לא כזה חוויתי ..
בתור אחת שיש לה משפחה בצפון אני חושבת שזה הרבה יותר כיף גיפים
קייאקים זה לא כזה חוויתי ..
בתור אחת שיש לה משפחה בצפון אני חושבת שזה הרבה יותר כיף גיפים
קייאקים עם חברים זה נדיר
באותו הנושא: