התחברות הרשמה

יש פה חברה שעדיין משחקים פאבגי מובייל?

11 במאי 2022, 22:26
משחק    
2 תשובות
יאס
א
ארתורית
וואי הפסקתי לשחק פאבגי לפני חודש בערך
ס
סוס פרא.
באותו הנושא:
יש פה חברה שעדיין משחקים פאבגי?
מה תחשבו על מישהו שעדיין משחק קנדי קראש (סתם משחק, לא מכור)?
יש אנשים שעדיין משחקים קלאש רויאל? ^_^
יש אנשים שעדיין משחקים מיקמק?
יש פה חברה שעדיין משחקים פאבגי?
יש אנשים שעדיין משחקים בקנדי קראש?
יש פה אנשים שעדיין משחקים פוקימון גו
יש פה אנשים שעדיין משחקים פוקימון גו?
יש פה שחקניי אנדרטייל שעדיין משחקים?
יש פה אנשים שעדיין משחקים פוקימון גו?
אנשים שעדיין משחקים בoverwatch?זה שווה את הכסף?