20 תשובות
לדחות אותו
שואל השאלה:
תקשיבו אני תמיד מחסירה זה כבר יהיה חשוד אוף
אנונימית
לא להגיע למבחן ואז לעשות מועד ב
חחח ממתי אפשר לדחות מבחן?מה אתם חושבים שזאת תוכנית לבקשת התלמידים? ועוד באנגלית?
פשוט תעשי מועד ב
גם לי יש מחר מבחן באנגלית בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
על מה החומר?
אנונימית
שואל השאלה:
הרבה מילים וטקסט להתאמן עליו
אנונימית
איזו כיתה את?
אנונימית
אל תעשי מועד ב
תעשי כת המבחן ואם תיכשלי תעשי מועד ב
אנגלית זה לא מקצוע שכל כך נורא אם לא התכוננת אם את יודעת את השפה זה בסדר בעיקר עם זה אנסין תכיני לוז מסודר לכי לישון בבוקר תתקלחי תשימי בתיק מילונית ושוקולד כדי ככה להרגיש מאורגנת.
תקחי כדור נגד הבחילה ותשתי הרבה מים.
תקראי עכשו את הטקסט ותעשי סיכום קצרצר בעל פה על מה זה מה יחסי הדמויות וכזה
שואל השאלה:
י ואת?
אנונימית
איזה הקבצה?
אנונימית
שואל השאלה:
חח מה זה משנה
אנונימית
אצלנו לא נותנים לעשות מועד ב, בכל מקרה תבואי מה יש לך להפסיד? עדיף מאפס, לא?
אנונימית
יא גם לי יש מחר מבחן באנגלית
אם את ממש לא מרגישה טוב תעשי מועד ב
תעשי מועד ב
אנונימית
שליפים או להתחיל ללמוד
אנונימית
תדחי את המבחן
0.