10 תשובות
לא זה מאוד יקר... אני משלמת לשיעור וחצי 200..
שואל השאלה:
greedy
הוא אמר לי לשיעור שזה 40 דקות זה 170
אנונימית
שואל השאלה:
הברבי מאיפה את?
אנונימית
אבל את
מקבלת חצי שיעור ולא 40 דקות ואת משלמת עדיין כאילו זה שיעור שלם
שואל השאלה:
זה שיעור וחצי 255
אנונימית
אני שילמתי שלמדתי 240 לשיעור וזה היה הכי יקר לפי מה שבדקתי.. אולי תבקשי ממנו להוריד
גם אצלי זה ככה העלה מחירים מה נעשה
לא, זה יוצא 170 שח לשיעור. לא משתלם...
לא. יותר משתלם לך לקחת 2 שיעורים בנפרד וזה יצא דומה
אין מצב