8 תשובות
גם אני כבר פרשתי
מאז שהוציאו את הבניות לפי דעתי הוא מת):
וואלה אני עדיין משחק. אבל לא כדאי לך להתחיל עכשיו לדעתי, לפחות לא במוד של הבניות כי יקח לך הרבה זמן עד שתהיה יחסית סביר.
כן כבר הפרידו, אבל לפני שהפרידו שהיה רק בלי בניות פרשתי ^^
*שהיה רק בלי בניות
הוא מת מבחינה טרנדית וזה
אבל עדיין יש כאלה שמשחקים בו
אבל עדיין יש כאלה שמשחקים בו
פחות חי מפעם אבל כל עידכון הם מצליחים לאסוף עוד שחקנים
לדעתי מת אבל עדיין יש המון שמשחקים. בהצלחה
באותו הנושא: