3 תשובות
תתיעצי עם רופא לא עם סטיפס
שואל השאלה:
אבל אני לא בבית. אני בפנימיה...
בכל מקרה זה מוזר לשאול רופא
אבל אני לא בבית. אני בפנימיה...
בכל מקרה זה מוזר לשאול רופא
אנונימית
תנסי להגיע למישהו שמבין ועוסק בזה. ולא זה לא מוזר בכלל
באותו הנושא: