3 תשובות
תתיעצי עם רופא לא עם סטיפס
שואל השאלה:
אבל אני לא בבית. אני בפנימיה...
בכל מקרה זה מוזר לשאול רופא
אנונימית
תנסי להגיע למישהו שמבין ועוסק בזה. ולא זה לא מוזר בכלל