(בדיאטה) לפני שהגעתי לחנות ב8 שתיתי נס קפה עם חטיף שיבולת שועל כזה וגרנולה ולא אכלתי כלום עד עכשיו אני מתלבטת אם להזמין רק סלט יווני לעבודה או גם סלט יווני ורביולי (הסלט יווני מגיע עם לחם שום בגלל זה אני מתלבטת) מה דעתכם זה יהיה יותר מידי להוסיף רביולי?