5 תשובות
יש מצב שישך אלצהיימר
אנונימי
לא נשמע תקין, אולי אתה לא מרוכז בזמן הקריאה
שואל השאלה:
אני מנסה להיות מרוכז וכן יש לי הפרעות קשב
וואי מזדהה איתך ממש
יש לי מחר בגרות באזרחות וממש קשה לי לזכור דברים
אז אני פשוט מנסה להבין את זה בדרך שלי ולהבין את הרעיון הכולל וגם זה לוקח זמן לזכור אבל עדיין זה עוזר
יכול להיות שאתה כן זוכר את הרעיון של מה שקראת אבל אתה פשוט לא יודע להביא סיכום משל עצמך, שמנוסח במילים שלך ומבוטא על ידך למה שקראת. גם אני חווה את זה. אם אתה סתם קורא ספר לכיף, אין עם זה שום בעיה- ספרים קוראים בשביל החוויה וכדי להעביר את הזמן, לא כדי לזכור אותם בהמשך, אז אל דאגה. אם אתה צריך לשנן חומר לקראת מבחן, פשוט תקרא אותו הרבה פעמים ותנסה לסכם אותו, ככה יהיה לך יותר קל לזכור אותו. בהצלחה!