8 תשובות
שואל השאלה:
אני בכיתה יא;)
אני בכיתה יא;)
אנונימית
אני מבינה,
אני לא יודעת מה הרמה שלומדים ב יא בתחביר, את זוכרת אולי מה המורה לימדה בשיעורים האחרונים על תחביר?
אני לא יודעת מה הרמה שלומדים ב יא בתחביר, את זוכרת אולי מה המורה לימדה בשיעורים האחרונים על תחביר?
אנונימית
אני יודעת שיש משפט פשוט, מורכב ומחובר. למדתם עוד סוג?
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא... אבל יש את כל העניין של פסוקיות חלקחם כוללים אברים וכל המושא אוגד לוואי תמורה וכו..
לאלא... אבל יש את כל העניין של פסוקיות חלקחם כוללים אברים וכל המושא אוגד לוואי תמורה וכו..
אנונימית
כל העניין של פסוקיות זה הנושא של משפטים מורכבים. שיש פסוקיות ועיקרי.
כל מה שהם מכילים, המילים עצמם שצריך לנתח - אני לא מכירה את מה שאת לומדת כרגע. מושא, אוגד לוואי וכדומה
כל מה שהם מכילים, המילים עצמם שצריך לנתח - אני לא מכירה את מה שאת לומדת כרגע. מושא, אוגד לוואי וכדומה
אנונימית
לא משנה, את יכולה לעבוד על זה, אם את רוצה יחד איתי. זה לא קשה כשמתחילים להבין את זה.
אני יכולה עכשיו לעשות איתך כמה תרגילים בסיסיים ואז לעבור אל התרגילים היותר מורכבים.
במידה ותרצי, ובאמת באמת חשוב לך להבין את זה (אני מניחה שאת בגילי, גם בכיתה ט') אני אוכל למסור לך את הנייד שלי ואני אשלח לך פתרונות ואעזור לך.
כבר יצא פעם אחת שתלמידה אחת מכאן דיברה איתי בוואטסאפ ועזרתי לה בשאלה שהיא ממש ממש ממש לא הבינה, ובסוף זה הסתדר לה והכל היה בסדר
אני יכולה עכשיו לעשות איתך כמה תרגילים בסיסיים ואז לעבור אל התרגילים היותר מורכבים.
במידה ותרצי, ובאמת באמת חשוב לך להבין את זה (אני מניחה שאת בגילי, גם בכיתה ט') אני אוכל למסור לך את הנייד שלי ואני אשלח לך פתרונות ואעזור לך.
כבר יצא פעם אחת שתלמידה אחת מכאן דיברה איתי בוואטסאפ ועזרתי לה בשאלה שהיא ממש ממש ממש לא הבינה, ובסוף זה הסתדר לה והכל היה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!! אץ ממש נשמה אבל זה לא נראלי יעזור לי.. כי אני לא מבינה עד הסוף את הבסיס של כל דבר...
תודה!! אץ ממש נשמה אבל זה לא נראלי יעזור לי.. כי אני לא מבינה עד הסוף את הבסיס של כל דבר...
אנונימית
הרבה הרבה תרגול.
את רוצה לתת לי דוגמה ונעשה יחד?
את רוצה לתת לי דוגמה ונעשה יחד?
אנונימית
באותו הנושא: