3 תשובות
כשחקרתי בשביל לקנות לאקסית ראיתי שהכי משתלם בהתאם למחיר זה apple watch se
לגבי אפליקציות אפשר כן
לגבי אפליקציות אפשר כן
שואל השאלה:
וכל השעונים מבחינת גודל המסך הם אוצו גודל?
וכל השעונים מבחינת גודל המסך הם אוצו גודל?
אנונימית
מומלץ apple watch se בדרך כלל בנות לוקחות 40 מ"מ זה הדגם היותר קטן
אם את רוצה את האפשרות להשתמש באפל ווטש גם כשהטלפון בבית ממליץ לקנות את הדגם של הסלולר
אם את רוצה את האפשרות להשתמש באפל ווטש גם כשהטלפון בבית ממליץ לקנות את הדגם של הסלולר