5 תשובות
לא
לא, תאלץ פשוט להירשם למועד הבא ולגשת אליו.
שואל השאלה:
כי פשוט הבית ספר רשם אותי לבגרות לא נכונה והם לא מסירים אותי ממנה
לא בגלל שאני רוצה להבריז מבגרות
אנונימי
לא יקרה כלום
באותו הנושא: