7 תשובות
מפחדים
אין מה לעשות, צריך לצאת. אם הינו לא טסים כל פעם שזה היה מדינה אנטישמית אז לא היינו טסים בכלל
מה יש לפחד שם מדינות מדהימות אין שום בעיה עם זה שאתה ישראלי עם רובם שם
מסתדרים לא אומרים מילים שכולם מבינים וזהו
פשוט נזהרים
ידוע שכמעט בכל מקום יש אנטישמיות כלפי יהודים
בכל מקום יש אנטישמיות פשוט צריך להיזהר
מפחדים אבל מסתדרים