8 תשובות
אני לא אגיד תאמת שונא סימפים
כי הם ילדי כאפות
כי ככה זה. בהצלחה
כי הם בארון
כי זה בנים בדיסקורד עדיף לדבר בחיים אמיתיים
אני באמצע
פגשתי שם כמה נורמאלים.
אבל את צודקת הרוב או סימפים או ילדי כאפות שחושבים שהם מצחיקים
אבל את צודקת הרוב או סימפים או ילדי כאפות שחושבים שהם מצחיקים
ראיתי הרבה סימפים אבל כמעט ולא שוביניסטים
מצד שני יכול להיות שזה בגלל שאני בן
אגב אני לא אף אחד מהם
מצד שני יכול להיות שזה בגלל שאני בן
אגב אני לא אף אחד מהם
באותו הנושא: