4 תשובות
תהיה בטוח שתלמידים ימצאו דרך לעבור מקום תמיד
שואל השאלה:
לא על הישיבה יותר על שמחליפים שמות כי אז הילד מתנהג רע בידיעה שלא ירשמו לו הפרעה כי הוא לא השתמש בשם שלו אלא של חבר שלו^^
לא על הישיבה יותר על שמחליפים שמות כי אז הילד מתנהג רע בידיעה שלא ירשמו לו הפרעה כי הוא לא השתמש בשם שלו אלא של חבר שלו^^
ומה הבעיה שיעבדו על המורה שישב שמה בחיים לא הבנתי למה זה ככ מציק למורים
רעיון רע, יש קצת דברים מעניינים בבית ספר ואחד מהם זה מורים מחליפים
באותו הנושא: