8 תשובות
כן
קורה לי גם, מלא, כן זה הגיוני המצב לאחרונה מזעזע.
במציאות המזעזעת של ימנו, כן, לצערי.
כן אנחנו מדינה עם המון פיגועים
^^ ממתי שומעים בשומרון משטרה?
כן גם אני
עצוב אבל הגיוני, כן
אני מצטערת .
מציאות עצובה ברמות
מציאות עצובה ברמות
באותו הנושא: