8 תשובות
האמת שכן, זה מתוק.
זה חמוד
אנונימית
כן אני אישית מעדיפה שיער ארוך על קצר לבנים
כן
לא, יש שמוצאות את זה כחמוד אבל אני אישית לא
כל אחת והטעם שלה. אני לא דוגמה. אני אוהבת תספורת של פאק בוי אבל אני לא אצא עם אחד כזה...
באותו הנושא: