6 תשובות
לספר.
בהחלט לא מגיע לו
שואל השאלה:
אני באמת אוהבת אותו ובגלל זה לא בא לי לספר ושניפרד בגלל נשיקה חסרת משמעות
אנונימית
אם אין לו דרך לגלות אני לא הייתי מספרת..
מה שלא יודעים לא כואב.
אנונימית
בתור מישהי שעשו לה את זה, תספרי לו. בסופו של דבר יכול להיות שהוא יחליט משהו אחר ממה שאת חושבת. אם את באמת אוהבת אותו תגידי לו שאת מוכנה לעבוד על זה שוב פעם רק אם הוא רוצה. אבל תספרי לו, את חייבת זה ממש לא מגיע לו והוא צריך לדעת את האמת
זה לא משנה
מעדת כשהיית שיכורה
הוא יחליט אם הוא רוצה להאמין לזה שאת אוהבת אותו
הוא יחליט אם הוא רוצה להמשיך להיות איתך
זה אומנם לא בגידה אבל את עשית משהו שאת חייבת לספר עליו
כנות זה חשוב בקשר כי אם תתחילי להסתיר ממנו דברים כאלה את לאט לאט תתחילי להסתיר עוד ועוד
ובסוף חס ושלום אולי גם לבגוד
לספר לא נעים